سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردمان را روزگارى رسد بس دشوار ، توانگر در آنروز آنچه را در دست دارد سخت نگاهدارد و او را چنین نفرموده‏اند . خداى سبحان فرماید « بخشش میان خود را فراموش مکنید . » بدان در آن روزگار بلند مقدار شوند و نیکوان خوار ، و خرید و فروخت کنند با درماندگان به ناچار و رسول خدا فرموده است با درماندگان معاملت مکنید از روى اضطرار . [نهج البلاغه]

هنرستان فنی دکترحسابی

 
 
کل یوم عاشورا کل عرض کربلا(جمعه 86 بهمن 5 ساعت 3:10 صبح )

مقدمه ی وبلاگ

سلام

 تابه حال به این جمله توجه کردید:"کل یوم عاشوراوکل ارض کربلا"

ایاممکن یه معصوم جمله ای بگه که فقط برای یه دوره اززمان باشه وتموم بشه .نه این طور نیست.

خیلی فکر کردم اونا چه منظوری داشتند.ماخیلی این جمله روازمردم شنیدیم "که ای کاش مادرعاشورابودیم وامام حسین (علیه السلام)رویاری می کردیم"

  اماحالاچی؟حالاروزعاشورا نیس؟فلسطین زمین کربلا نیس؟پس کی می خوایم به یاری امام حسین (علیه السلام)بریم؟

غزه الان همانندشام غریبان شده.اونجا کودکان بی گناه به خاطرنبودبرق وخوراک وموادسوختی برای گرم کردنشون یکی یکی ازبین می رند.بیاید همگی برای اون هادعاکنیم ؛ فکرچاره ای کنیم. به چه جرمی به جرم مسلمان بودن  بایدازیه زندگی آروم محروم باشن؟به خاطراین که می خواندسرزمیتشون روحفظ کنن باید کشته بشن؟

خدایاصبرتوتاکی ادامه داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خدایاتوباقدرت لایزالت ریشه تمام ظام وستم روازبین ببر.ظلم درفلسطین ،عراق ،افغانستان ووووووووووووو

این روزهاروزعاشوراست.فلسطین زمین کربلاست..............

 



 
کربلا یا کربلا یا کربلا(جمعه 86 بهمن 5 ساعت 2:39 صبح )

السلام علیک یا اباعبدالله ،خدایم تا خداست و این عالم به پاست مسیر قلب من به سوی کربلاست

 

 



 
غزه را دریابید(جمعه 86 بهمن 5 ساعت 2:11 صبح )

  داغ غزه


ابوزهره : جنایت غزه با مجوز بوش بود
 سخنگوی جنبش اسلامی حماس گفت : جنایات رژیم صهیونیستی در غزه ، جنایات بوش علیه ملت مظلوم فلسطین است .
 

واحد مرکزی خبر : سامی ابوزهره درارتباط زنده تلویزیونی با گفتگوی ویژه خبری شبکه دوسیما افزود : جنایات غزه با مجوز بوش وهماهنگی تشکیلات خودگردان فلسطین صورت گرفت و ملت مظلوم فلسطین قربانی آن است .


وی با اشاره به استواری ملت فلسطین در برابر این تجاوزات گفت : این ملت با این تجاوزات و فشارهای روز افزون از هدف خود که آزادی قدس شریف و پیروزی مقاومت است باز نمی ایستد .


این مقام مسئول درباره تلاش رژیم صهیونیستی برای ترور رهبران مقاومت افزود : این تلاشهای براساس برنامه ریزی قبلی رژیم و حمایت اطلاعاتی امریکا صورت می گیرد .


سخنگوی جنبش حماس در ادامه سخنان اخیر بوش را در سفر به خاورمیانه چراغ سبز به رژیم غاصب صهیونیستی برای سرکوب ملت فلسطین دانست .


ابوزهری درباره تشکیلات خودگردان گفت : این تشکیلات با حمایت امریکا دولت منتخب حماس را کنارزده و حکومت آن که بدون رای اعتماد پارلمان فلسطین و با حمایت صهیونیسم و اشغالگران روی کارآمده غیرقانونی است و ملت فلسطین وجود و فعالیتهای آن را به رسمیت نمی شناسد .


وی اقدامات و فعالیتهای تشکیلات خودگردان را نامشروع و برای پبشبرد منافع امریکا و رژیم صهیونیستی در فلسطین بیان کرد.


این مقام مسئول درباره انحلال پارلمان فلسطین و برگزاری انتخابات زودهنگام گفت :اندیشه انحلال پارلمان فلسطین قابلیت اجرا ندارد و برگزاری انتخابات زود هنگام فقط باید با مجوز جنبش حماس باشد نه بوش ودیگران .


رئیس تشکیلات خودگران فلسطین درادامه بوش را یک شخصیت غیرقابل قبول برای امت عربی و اسلامی دانست و تصریح کرد:درتاریخ اعراب و اسلام بوش رهبر تروریست است و هیچ کس حاضر نیست این شخصیت را تحمل کند و وجود بیش ازیک میلیون شهید در عراق، زندانهای گوانتانامو و ابو غریب همه مصداق بارز جنایات بوش و دولت امریکا درمنطقه خاورمیانه است.

وی بازگشت فلسطینیان به سرزمین مادریشان را از اولویت های حماس بیان و تاکید کرد : مقاومت تنها راه رسیدن به این هدف است و با همه توان خود از این هدف دفاع می کنیم .

ابوزهری سخگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در پایان تصریح کرد : اشغالگران رژیم صهیونیستی با حمایت امریکا باخاک و خون کشیدن سرزمین و ملت فلسطین نخواهند توانست سرزمین فلسطین را غضب کنند و انشاء الله با پیروزی مقاومت پرچم اسلام در این سرزمین برافراشته می شود .



 
لیست کل یادداشت های وبلاگ?
 




بازدیدهای امروز: 3  بازدید

بازدیدهای دیروز:0  بازدید

مجموع بازدیدها: 10410  بازدید


» ?پیوندهای روزانه «
» لوگوی دوستان من «
» آرشیو یادداشت ها «
» موسیقی وبلاگ ? «
» اشتراک در خبرنامه «